ما در دکترسمعک به کسانی که شنیدن با سمعک را ناکارآمد می دانند، از طریق مشاوره و همراهی حرفه ای کمک می کنیم که حس خوب شنیدن را زندگی کنند.

معرفی برندهای سمعک - راهنمای انتخاب و خرید سمعک

 

کمپانی برنافون

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

برنافون می تواند تاریخ خود را تا سال 1924 با تأسیس Gfeller AG ، که اولین دستگاه شنوایی سوئیس را در سال 1946 توسعه داده و تولید کرده است ، بازگرداند. Gfeller در سال 1986 مدیریت شرکت Maico. ، سازنده معروف دستگاه های شنوایی در مینیاپولیس ، مینه سوتا را در دست می گیرد. در سال 1946 ، داستان برنافون در یک کارخانه مخابرات در نزدیکی شهر برن پایتخت سوئیس آغاز می شود. 75 سال بعد ، ما جشن تولد نام تجاری خود را جشن می گیریم و در مورد دستاوردهای گذشته و فرصت های پیش رو تامل می کنیم. همه چیز کمی قبل از سال 1946 در سوئیس آغاز شد وقتی که جوان هانس گفلر جونیور ، دانشجوی مهندسی ، سمعک جدید پدرش را در دست گرفت. به جای تحسین بهترین فناوری شنوایی شناسی ، او آن را به اتاق خود برد ، یک پیچ گوشتی گرفت و قطعه قطعه آن را جدا کرد. در حالی که تاریخ واکنش آقای گلفلر پدر هنگامی که او متوجه شد چه اتفاقی افتاده است را نشان نمی دهد ،اما ما می دانیم که طولی نکشید که وی شروع به توسعه و فروش دستگاه های تقویت کننده صدا کرد.

 

کمپانی بِلتون Beltone

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

بِلتون Beltone در سال 1940 تأسیس شد و همچنان مورد اعتمادترین برند برای محصولات با کیفیت در بین بیماران خود است. میراث بِلتون در دهه 1930 زمانی آغاز شد که سام و فی پوزن (Sam and Faye Posen) نیاز به فناوری سمعک شخصی و کوچک را تشخیص دادند. سام به عنوان راهی برای کمک به یکی از دوستانش با کم شنوایی ، می دانست که سمعک های آن زمان نمی توانند توانایی های فردی شنوایی را که در ذهن داشت ارائه دهند. سام از شخص می خواست که موسیقی زندگی را "به وضوح صدای زنگ" بشنود. در سال 1940 ، بِلتون در یک ساختمان معمولی در مرکز شهر شیکاگو شروع بکار کرد و در همان سال اول ،اولین مدل سمعک خود را با نام Beltone Model H introduced معرفی کرد. با در پیش گرفتن فناوری ، در سال 2002 ، یک سیستم جدید و مجهز به نام Beltone AVE برای سمعک معرفی شد.

 

کمپانی A&M

قیمت از 3/۰۰۰/۰۰۰ تومان

از ابتدا ،کمپانی A&M همیشه در تلاش بوده است تا محصولی را ارائه دهد که فراتر از حد متوسط باشد. امروزه ، کمپانی A&M مفتخر است که به مشخصاتی دست یافته که می تواند از مزایای فناوری دیجیتال پیشرفته برای همه مصرف کنندگان آگاه اطمینان حاصل کند. ما بر موارد اصلی تمرکز می کنیم: ارائه سمعک های دیجیتالی به خوبی اثبات شده که همه می توانند از آن استفاده کنند. کمپانی A&M با بیش از 100 سال ساخت راه حل های شنیداری قابل اعتماد برای همه.سمعک هایی با فناوری اثبات شده ارائه می دهد تا بتوانید دوباره بشنوید.

 

کمپانی سیگنیا

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

سیگنیا مارک اصلی متعلق به سیوانتوس(Sivantos) است که در سال 2019 با ویدکس ادغام شد. دفتر مرکزی سیوانتوس در سنگاپور قرار دارد و در بیش از 25 کشور جهان فعالیت می کند. ماموریت سیگنیا ابداع آینده شنیدن و درک بهتر است.

 

کمپانی اُدیفون

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

اُدیفون یک تولید کننده سمعک است که در آلمان مستقر است و تولیدات خود را در بیش از 65 کشور جهان توزیع می کند. این شرکت دارای سابقه طولانی و موفق است و بخشی از یکی از بزرگترین شرکت های این صنعت است. مقر اصلی اُدیفون در آلمان است. ما یکی از معدود شرکت هایی هستیم که هنوز فقط در آلمان طراحی و تولید می کنیم. همه سمعک های پشت گوشی ما ساخت آلمان هستند. همه سیستم های شنوایی سفارشی که ما در ایالات متحده می سازیم با استفاده از مهندسی و طراحی کارکنان ما در آلمان ساخته شده است.

 

کمپانی رکستون

قیمت از 3/۰۰۰/۰۰۰ تومان

سمعک های رکستون با دوام ، کاربردی ، آسان برای نصب و استفاده هستند و با بالاترین استانداردها آزمایش می شوند. شما می توانیم در هر شرایطی به سمعک های رکستون اعتماد کنید. زندگی وقتی به چالش تبدیل می شود که شنوایی شما شروع به کار کند. در رکستون ، ما اجازه نمی دهیم که کم شنوایی شما را عقب نگه دارد. به همین دلیل ما سخت تلاش می کنیم تا فناوری شنوایی اثبات شده را به قابل اطمینان ترین روش ارائه دهیم. ما درک می کنیم که قابلیت اطمینان در زندگی واقعی به چه معناست و محصولاتی کاربردی و آسان برای استفاده ایجاد می کنیم که می توانید روی آنها حساب کنید. سمعک های ما کار خود را از سال 1955 آغاز کرده اند ، بنابراین می توانید به رکستون اعتماد کنید.

 

کمپانی فوناک

قیمت از 3/۰۰۰/۰۰۰ تومان

فوناک که متعلق به گروه تجاری سونوا (Sonova) مستقر در سوئیس است ، در بیش از 100 کشور جهان یافت می شود. دفتر مرکزی آن در ایالات متحده در وارنویل ، ایلینوی است. مأموریت فوناک تولید سمعک های با کاربری آسان و از نظر فنی پیشرفته است تا به افراد کمک کند شنوایی لذت بخشی داشته باشند.

 

کمپانی اُدیوسرویس

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

از سال 1977 ، اُدیوسرویس با مشتریان برای ایجاد مشاغل موفق شنوایی همکاری می کند. ما که به عنوان توسعه کسب و کار شرکای خود کار می کنیم ، نام تجاری آنها را در اولویت قرار می دهیم ، محصول و خدماتی را ارائه می دهیم که مشتریان آنها خواسته اند و نوآوری های بازار محور که آنها را به حرکت در می آورد. ما رشد کرده ایم و به دلیل سمعک های سفارشی مشهور شده ایم. حتی امروزه ، ما هنوز رهبر بی چون و چرا بازار در بخش سیستم شنوایی سفارشی هستیم و با نوآوری های منظم از رهبری بازار خود دفاع می کنیم. علاوه بر این ، ما طیف کاملی از محصولات را با سیستم های شنوایی پشت گوش ، سیستم های باز ، سیستم های شنوایی RIC ، قالب های گوش و همچنین مجموعه ای جامع از لوازم جانبی و برنامه ها ارائه می دهیم. ما راه حل هایی را برای متخصصان مراقبت از شنوایی ارائه می دهیم تا به کسب و کار خود سرعت بخشند.

 

کمپانی ویدکس

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

ویدکس در سال 1956 در دانمارک تاسیس شد. امروزه این شرکت در بیش از 100 کشور جهان تجارت می کند و بیش از 4000 نفر مشغول به کار است.. دفتر مرکزی ویدکس در هاپاوج ، نیویورک(Hauppauge, New York.) واقع شده است. ویدکس فهمیده است که شنوایی برای کیفیت زندگی چقدر مهم است. آنها با دانستن اینکه هر نوع کم شنوایی می تواند متفاوت باشد ،تلاش می کنند سمعک هایی تولید کنند که بتواند به هر فردی با هر نوع کم شنوایی کمک کند تا بهتر بشنود.

 

کمپانی یونیترون

قیمت از 3/۰۰۰/۰۰۰ تومان

یونیترون یک تولید کننده سمعک با دفتر مرکزی ایالات متحده در پلیموث ، مین(Plymouth, Minn) است. یونیترون یکی از زیرمجموعه های گروه تجاری سونوا(Sonova) است و محصولات آن را می توان در بیش از 46 کشور در سراسر جهان یافت. یونترون مسائل و مشکلات کم شنوایی را می داند و نوآوری آنها در نتیجه همکاری با موسسات تحقیقاتی پیشرو در کانادا و ایالات متحده و روابط قوی با متخصصان بهداشت و درمان جهان است.

 

کمپانی سونیک (Sonic)

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

شرکت سونیک (Sonic) دارای دفتر مرکزی در ایالات متحده در سامرست ، نیوجرسی (Somerset, N.J. ) است و در بازار بیش از 40 کشور جهان حضور دارد.سونیک با ارائه بالاترین کیفیت سمعک ها سعی می کند تا از شنوایی طبیعی تقلید کند . آنها محصولات و لوازم جانبی را تولید می کنند تا کاربران بتوانند صدایی طبیعی تر بشنوند و با درک گفتار در سر و صدا به سادگی هر کاری را انجام دهند و به راحتی در هر مکانی حاضر شوند.

 

کمپانی جی اِن ریساند

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

دفتر مرکزی کمپانی جی اِن ریساند در بالروپ ، دانمارک(Ballerup, Denmark) است و در سراسر جهان در بیش از 80 کشور مختلف نمایندگی دارد. مأموریت ریساند ایجاد فناوری است که به افراد کم شنوا کمک می کند تا بشنوند و بیشتر از آنچه فکر می کنند ، موثر باشند.

 

کمپانی اِستارکی

قیمت از ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

دفتر مرکزی اِستارکی در ادن پریری مینه سوتا(Eden Prairie, Minnesota) است و در بیش از 18 کشور جهان حضور جهانی دارد. مأموریت استارکی در تولید سمعک این است که مردم را به هم نزدیک کند و زندگی را با توانمند سازی افراد برای دستیابی به پتانسیل کامل خود در زندگی، غنی تر کند.
logo_dr-sammak