ما در دکترسمعک به کسانی که شنیدن با سمعک را ناکارآمد می دانند، از طریق مشاوره و همراهی حرفه ای کمک می کنیم که حس خوب شنیدن را زندگی کنند.

نویسنده : روشنک کشی زاده
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
اوتيت گوش خارجي

التهاب مجرای خارجی گوش، اوتیت خارجی نام دارد. این التهاب می تواند به تنهایی و به دلیل یک التهاب و اگزمای پوستی باشد اما در اکثر مواقع با یک عفونت باکتریایی و یا قارچی همراه است. در این مواقع گوش نسبت به لمس خیلی حساس می شود و گاهی امکان دارد تورم زیاد یا ترشحاتی نیز به همراه داشته باشد. موارد حاد اکثرا عفونی هستند درحالیکه موارد مزمن معمولاً التهابی غیرعفونی و یا قارچی می باشند. درمان اوتیت خارجي در درجه اول تمیز و خشک نگه داشتن مجرا و در قدم بعدی درمان‌های دارویی شامل آنتی بیوتیک‌ها (در موارد عفونی باکتریایی) یا ضد قارچ‌ها (در موراد مشکوک به قارچ)  بعلاوه درمان‌های تسکینی (برای فرونشاندن التهاب) است.

در پایان

آموزش گوش دادن یا توان‌بخشی شنوایی می‌تواند به برخی از افراد مبتلا به ناشنوایی یا کم شنوایی کمک کند تا توانایی دریافت و پردازش صدا و درک صحبت کردن را به صورت روان‌تری دریافت کنند.

دکتر سمعک با داشتن بهترین مشاورین و متخصصان گوش، حلق و بینی و شنوایی سنجی، بهترین خدمات را به تمامی عزیزانی که حس خوب شنیدن را می‌خواهند ارائه می‌دهد. اگر شما علاقه‌مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد روش درمانی دکترسمعک هستید؛ با ما تماس بگیرید.

مقاله ای که با عنوان « اوتيت گوش خارجي » مطالعه کردید، به طور اختصاصی برای وب سایت دکترسمعک گردآوری شده است و استفاده از آن فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.

شما برای ارسال نظر باید اول وارد سایت شوید

ورود به سایت